SPRZEDAŻ SYTUACYJNA
Nie ma dwóch takich samych kilentów i dwóch takich samych sytuacji sprzedażowych. Umiejętność rozpoznania typu klienta i typu sytuacji handlowej to jedna z podstawowych kompetencji współczesnego handlowca. Większość ludzi sprzedaży uczestniczyła w szkoleniach lub czytała na temat typologii klienta - niewielu jednak wyrobiło sobie nawyk stosowania tego narzędzia. W czasie naszych warsztatów skutecznie wdrażamy to narzędzie i budujemy nawyk korzystania z niego. Warsztaty są oparte o najnowszą tezę z zakresu psychologii behawioryzmu. Wprowadzany jest też nowy koncept sprzedaży asertywnej, czyli skierowanej do specyficznego klienta, którego coraz częściej można spotkać. Uczestnicy uczą się rozpoznać typ klienta i zastosować odpowiednią strategię obsługi oraz uczą się jak rozpoznać sytuację sprzedażową i zastosować do niej właściwą strategię obsługi.
![](https://static.wixstatic.com/media/4cb2411121d14cab94fb4cfb11f4f056.jpg/v1/fill/w_304,h_304,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_avif,quality_auto/4cb2411121d14cab94fb4cfb11f4f056.jpg)