top of page

SPRZEDAÅ» SYTUACYJNA

Nie ma dwóch takich samych kilentów i dwóch takich samych sytuacji sprzedażowych. UmiejÄ™tność rozpoznania typu klienta i typu sytuacji handlowej to jedna z podstawowych kompetencji wspóÅ‚czesnego handlowca. WiÄ™kszość ludzi sprzedaży uczestniczyÅ‚a w szkoleniach lub czytaÅ‚a na temat typologii klienta - niewielu jednak wyrobiÅ‚o sobie nawyk stosowania tego narzÄ™dzia. W czasie naszych warsztatów skutecznie wdrażamy to narzÄ™dzie i budujemy nawyk korzystania z niego. Warsztaty sÄ… oparte o najnowszÄ… tezÄ™ z zakresu psychologii behawioryzmu. Wprowadzany jest też nowy koncept sprzedaży asertywnej, czyli skierowanej do specyficznego klienta, którego coraz częściej można spotkać. Uczestnicy uczÄ… siÄ™ rozpoznać typ klienta i zastosować odpowiedniÄ… strategiÄ™ obsÅ‚ugi oraz uczÄ… siÄ™ jak rozpoznać sytuacjÄ™ sprzedażowÄ… i zastosować do niej wÅ‚aÅ›ciwÄ… strategiÄ™ obsÅ‚ugi.

bottom of page