DIAGNOZA
PodejmujÄ…c siÄ™ realizacji projektu u klienta rozpoczynamy od audytu sytuacji i zrozumienia stanu, w którym znajduje siÄ™ firma. Nie oferujemy 'póÅ‚kowych' rozwiÄ…zaÅ„ dlatego każde dziaÅ‚anie jest dopasowane Å›ciÅ›le do rzeczywistych potrzeb firmy, którÄ… wspieramy. Nasze narzÄ™dzia diagnostyczne dla wygody respondentów majÄ… najczęściej formÄ™ kwestionariuszy online. Zwykle przed przystÄ…pieniem do diagnozy prowadzimy wstÄ™pny wywiad i dostosowujemy kwestionariusze do indywidualnej sytuacji.
​
Kwestionariuszami badamy:
-
jakość procesów - szukamy tzw. 'wÄ…skich gardeÅ‚
-
relacje między działami i departamentami
-
jakość przywództwa w firmie
-
profile psychologiczne, talenty oraz potencjaÅ‚ pracowników i menadżerów
-
kulturÄ™ firmy i etap, w którym siÄ™ znajduje
-
gotowość do przeprowadzania zmian
-
poziom satysfakcji i zaangażowania
-
przekonania pracowników
-
profile kompetencyjne
-
i wiele innych
​​
Gdy zachodzi szczególna potrzeba nasi specjaliÅ›ci sÄ… w stanie zbudować diagnozÄ™ specjalnie dla projektu.
TALENT Q
Zintegrowane rozwiązanie pozwalające na wykorzystanie szeregu najwyższej jakości narzędzi psychometrycznych służących do oceny osobowości, umiejętności oraz kompetencji.
ANALIZA MOTYWATORÓW
Analiza motywatorów (RMP) jest miernikiem życiowej satysfakcji, listÄ… czynników niezbÄ™dnych do naszego zadowolenia. JeÅ›li je poznamy, bÄ™dziemy wiedzieć, co konkretnie stymuluje nas do dziaÅ‚ania.
DIAGNOZA KULTURY
Kultura organizacyjna ma znaczny wpÅ‚yw na sposób funkcjonowania organizacji jako caÅ‚oÅ›ci, rzutuje zarówno na indywidualne podejÅ›cie pracowników do powierzonych im zadaÅ„, jak i na zróżnicowanie sposobów kooperacji.
DIAGNOZA TALENTÓW
Diagnoza talentów przy użyciu metodologii Gallupa pozwala Ci odkryć i najlepiej wykorzystać wÅ‚asny potencjaÅ‚ oraz potencjaÅ‚ Twoich pracowników.
BADANIE ZAANGAŻOWANIA
Badania satysfakcji pracowników to powszechnie stosowane narzÄ™dzie, które pozwala na poznanie poziomu zadowolenia zatrudnionych osób co do wybranych obszarów ich pracy.
BENCHMARK SPRZEDAŻY
Obserwacja konkurencji jest cennym źródÅ‚em wiedzy. Analiza praktyk konkurencji est przede wszystkim narzÄ™dziem do udoskonalania wÅ‚asnych procesów – sprzedażowych, operacyjnych, marketingowych.