GRY (5 - 50min.)
WSZYSCY KTÓRZY...
​
Gra pomagająca uczestnikom dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem. Można ją przeprowadzić przed 5 minut lub dłużej. Można wprowadzić zwyczaj rozpoczynania każdego spotkania od tej gry. Czasem pytania wywołują wiele emocji.
NALEŚNIKI KONTRA GOFRY - NOWY ŚWIAT​
Gra pomagajÄ…ca uczestnikom wspólnie podejmować decyzje, wzajemnie siÄ™ przekonywać, wywierać wpÅ‚yw, przygotowywać argumentacjÄ™ itd. Gra może być przeprowadzona w 10min jednak im dÅ‚użej trwa tym bardziej wciÄ…ga i tym wiÄ™cej emocji wywoÅ‚uje.
POKAÅ» SWOJEGO ZWIERZAKA
​
Zabawa pozwala uczestnikom wejść do domów uczestników, którzy posiadajÄ… jakieÅ› zwierzÄ™ta domowe. Pokazywanie żywych zwierzÄ…t i opowiadanie o nich pomaga tworzyć wiÄ™zi miÄ™dzy osobami.
ZGADNIJ KTO TO?​
Zabawa zachÄ™ca uczestników do lepszego poznania siÄ™ i mówienia o sobie. Można jÄ… przeprowadzić raz lub podzielić na kilka części i przeprowadzać jÄ… cykliczne w kolejnych odsÅ‚onach.
GRY (30 - 180min.)
ZAMIESZKAJMY RAZEM​
Gra pomagajÄ…ca uczestnikom dowiedzieć siÄ™ wiÄ™cej o sobie nawzajem i rozmawiać o tym, jakie cechy, umiejÄ™tnoÅ›ci, doÅ›wiadczenia nas wyróżniajÄ… a jakie sÄ… wspólne. GrÄ™ można przeprowadzić przez 20 min i wracać do nich w kolejnych odsÅ‚onach.
WYKRADNIJ PROTOTYP DRONA​
Gra komunikacyjna, która pomaga zrozumieć, jak ogromnÄ… rolÄ™ w pracy zespoÅ‚u peÅ‚ni wÅ‚aÅ›ciwa komunikacja i wspóÅ‚praca. Zabawa w kontekÅ›cie miÄ™dzynarodowego szpiegostwa.
NARYSUJ CO WIDZĘ
Kolejna gra komunikacyjna uświadamiająca uczestnikom, jak nieskuteczna jest komunikacja między ludźmi. Gra pokazuje, jak ważną rolę w komunikacji stanowi parafraza, uważane słuchanie i sprawdzanie.
ZABAWA W CHEMIĘ​
Uczestnicy dostajÄ… odczynniki chemiczne i sprzÄ™t laboratoryjny do przeprowadzenia doÅ›wiadczenia chemicznego, z tym, że jedni majÄ… zestaw a inni instrukcjÄ™. Wygrywa ten zespóÅ‚, który szybciej wykona eksperyment, nagra go i pokaże pozostaÅ‚ym.